Img 20240127 Wa0147

عزاز: نیوز 18 کے سینئر نامہ نگار منیر حسین حرہ کو یوم جمہوریہ پر اعزاز سے نوازا گیا

بارہمولہ // یوم جمہوریہ کے موقع پر ایک اہم تقریب میں، نیوز 18 کے سینئر نامہ نگار منیر حسین حرہ کو بارہمولہ میں عوامی اہمیت کے روزمرہ کے مسائل کو روشن کرنے کے ان کے غیر متزلزل عزم کو سراہتے ہوئے ایک باوقار اعزاز سے نوازا گیا۔
منیر حسین حرہ کی صحافت کے لیے انتھک لگن اور بڑے عوامی مسائل دونوں کی ان کی مثالی کوریج اور سیاحت کے دلکش مناظر، خاص طور پر گلمرگ میں، حکام کی جانب سے داد دی گئی۔ یہ اعزاز، ان کی صحافتی صلاحیتوں کا ثبوت ہے، ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر میں یوم جمہوریہ کی تقریب کے دوران یہ اعزاز دیاگیا۔
ڈی ڈی سی کی چیئرپرسن سفینہ بیگ، ڈی سی بارہمولہ منگا شیرپا، اور ایس ایس پی بارہمولہ امود اشوک ناگپوری کی قیادت میں سرکاری افسران، صحافت میں ان کی شاندار خدمات کے لیے حرہ کے اعزاز اور تعریف کے لیے اسٹیج پر براجمان ہوئے۔
حرہ کا صحافتی سفر مقامی کمیونٹی کو درپیش مسائل کے حل کے لئے کوشاں رہنااوران کے چیلنجوں کو سامنے لانے کے لیے گہری وابستگی سے کام کررہے ہیں۔ اس کی کوریج کرکے سرخیوں سے سرکارکے سامنے لاتے ہیں۔
منیر حسین حرہ نے اظہار تشکر کرتے ہوئے کہا، “یہ اعزاز حاصل کرنا واقعی باعث فخر ہے۔ صحافت ایک ذمہ دارشعبہ ہے، اور مجھے کمیونٹی ڈائیلاگ میں حصہ ڈالنے کا اعزاز حاصل ہے۔”

حرہ کی سیاحت کی وسیع کوریج، جس میں گلمرگ پر خصوصی توجہ مرکوز کی گئی ہے، نے نہ صرف اس خطے کی دلکش خوبصورتی کی نمائش کی ہے بلکہ سیاحت کی اقتصادی اور ثقافتی اہمیت پر بھی روشنی ڈالی ہے۔ ان کی اسٹوری نشریات نےضلع کی کثیر جہتی شناخت کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔
جیسا کہ منیر حسین حرہ صحافت میں ایک مشعل راہ بنے ہوئے ہیں، یہ پہچان ذمہ دارانہ رپورٹنگ کی اہمیت اور کمیونٹی کی تفہیم پر اس کے گہرے اثرات کے لیے ایک روشن چراغ ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں