Img 20240206 Wa0112

ہاشمی نے معروف شاعر فاروق نازکی کے انتقال پر اظہار تعزیت پیش کی۔

سرینگر//ممتاز سماجی سیاسی کارکن اور حوزہ علمیہ قم کے طالب علم سید کرار ہاشمی نے معروف شاعر، ساہتیہ اکیڈمی ایوارڈ یافتہ، دوردرشن کے ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل اور نشریاتی اور علمی شعبے کی ممتاز شخصیت جناب فاروق نازکی کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا۔

ایک تعزیتی پیغام میں ہاشمی نے کہا کہ مرحوم نازکی کو ان کی بابصیرت قیادت اور گہری علمی خدمات کے لیے جانا جاتا تھا، بانڈی پورہ کے دور افتادہ گاؤں ماڑر کے استاد فاروق نازکی کو ہندوستان بھر میں ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔ اپنے نشریاتی کیریئر کے آغاز میں، انہوں نے 1970 اور 1980 کی دہائیوں میں ریڈیو کشمیر سری نگر کے افسانوی پروگرام ‘زونادب’ میں ‘رامبا’ کے طور پر پرفارم کیا۔

انہوں نے کہا کہ انہوں نے صبح سویرے اپنے پیارے چچا سید سرور ہاشمی سے سنا کہ فاروق نازکی کا طویل علالت کے بعد شری ماتا وشنو دیوی سپر اسپیشلٹی اسپتال کٹرہ جموں میں انتقال ہوگیا اور وہ تمام سوگوار خاندان کے ساتھ دلی تعزیت پیش کرتے ہیں۔

انہوں نے مشاہدہ کیا کہ فاروق نازکی نے ہندوستان میں عوامی نشریات کے منظر نامے کی تشکیل میں اہم کردار ادا کیا۔ اپنی پیشہ ورانہ کامیابیوں سے ہٹ کر، وہ بہت سے لوگوں کے لیے ایک سرپرست اور والد کے طور پر قابل احترام تھے۔ اللہ تعالیٰ ان کی روح کو ابدی سکون عطا فرمائے، اور ان کے تعاون سے آنے والی نسلوں کی رہنمائی اور حوصلہ افزائی ہوتی رہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں