Images (1)

کیا رونا آپ کے لیے اچھا ہے؟

نئی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ کتے اپنے انسانی والدین کے ساتھ دوبارہ ملنے پر خوشی کے آنسو روتے ہیں۔ اکثر رونا ہارمونل اور روح کے لیے اچھا ہوتا ہے، جب یہ سب پیاز کاٹنے اور اپنی آستین میں سونگھنے کے بارے میں نہیں ہے۔
بحیثیت انسان، ہم بہت سارے جذبات کے مالک ہیں۔ ہم بہت کچھ محسوس کرتے ہیں – چاہے وہ خوشی ہو، خوشی ہو، تعجب ہو، غصہ ہو یا غم۔ جب کہ خوشی اور مسرت کو اکثر فروغ دیا جاتا ہے، رونا ایک ایسی چیز ہے جسے کمزوری کی علامت سمجھا جاتا ہے، اور ہمارے ساتھیوں، یا دوسرے لوگوں کی طرف سے منفی لینس سے دیکھا جاتا ہے۔ لیکن کیا واقعی ایسا ہے؟ بالکل نہیں.
یہ صرف ہم ہی نہیں – حتیٰ کہ کتوں کی آنکھیں بھی آنسوؤں سے بھر جاتی ہیں، جب وہ اپنے انسانی والدین کے ساتھ دوبارہ مل جاتے ہیں۔ بے شک یہ خوشی کے آنسو ہیں لیکن رونا کسی بھی حال میں ہو، خوشی ہو یا غم آپ کے لیے اچھا ہے۔ درحقیقت، ہم انسان بہت زیادہ روتے ہیں – امریکن اکیڈمی آف اوپتھلمولوجی بتاتی ہے کہ ہماری آنکھیں سال میں 15 سے 30 گیلن کے درمیان پیدا ہوتی ہیں۔
کیا ہمارے رونے کی کوئی وجہ ہے؟
رونا کئی وجوہات کی بنا پر ہو سکتا ہے – یہ ہو سکتا ہے کہ آپ کسی مثبت چیز کے بارے میں پرجوش ہوں جو ہوا، یا یہ ہو سکتا ہے کہ جس واقعے کی آپ توقع کر رہے تھے وہ نیچے کی طرف ہو گیا۔ جب آپ پیاز کاٹ رہے ہوں یا سونگھ رہے ہوں تو آپ کی آنکھیں بھی اچھی طرح چمک سکتی ہیں۔
دلچسپ بات یہ ہے کہ آنسو مختلف قسم کے ہوتے ہیں – اور یہ سب مختلف مادوں سے مل کر بنتے ہیں۔ یہ بنیادی، جذباتی اور اضطراری آنسو ہیں۔ جب ہم روتے ہیں تو ان آنسوؤں کے ذریعے ہماری آنکھوں کی جلن ختم ہو جاتی ہے۔
ان آنسوؤں کی ساخت مختلف ہو سکتی ہے، لیکن ان میں کچھ مشترکات بھی ہیں۔ ان کی تین پرتیں ہیں، جنہیں اجتماعی طور پر آنسو فلم کے نام سے جانا جاتا ہے۔ یہ پرتیں کیا ہیں؟ بلغم کی ایک اندرونی تہہ ہے جو آنسو کو آپ کی آنکھ میں جمائے رکھنے میں مدد کرتی ہے۔ ایک اور پرت ہے جو کافی پانی والی ہے اور آنکھ کو گیلی رکھنے میں مدد کرتی ہے، اور کارنیا میں بیکٹیریا سے لڑتی ہے۔ آخری ایک تیل کی بیرونی تہہ ہے جو آنسوؤں کو خشک ہونے سے روکتی ہے۔
رونے کے فائدے
آپ اسے عجیب سمجھ سکتے ہیں، لیکن رونا ہمیشہ ایک اچھا خیال ہے اور آپ کے دماغ اور جسم کی مدد کر سکتا ہے۔ ایک کے لئے، یہ آپ کے جسم کو detoxifies. رونے سے نہ صرف آپ کی آنکھوں سے دھواں اور دھول نکلتی ہے بلکہ تناؤ کو دور کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔
آئیے رونے کے کچھ اہم فوائد پر ایک نظر ڈالتے ہیں:
● آپ کے سسٹم کو سکون دیتا ہے
جب آپ روتے ہیں تو آپ کا سسٹم پرسکون ہوجاتا ہے۔ محققین کا کہنا ہے کہ رونا پیراسیمپیتھیٹک اعصابی نظام کو متحرک کرتا ہے۔ آپ نے محسوس کیا ہوگا کہ آپ رونے کے بعد بہت بہتر محسوس کرتے ہیں۔ یقینا، اثر فوری طور پر نظر نہیں آتا.
● درد کو کم کرتا ہے
اوہ ہاں، ہم سنجیدہ ہیں! اگر آپ طویل عرصے تک روتے ہیں تو آپ کا جسم آکسیٹوسن اور اینڈورفنز خارج کرتا ہے۔ یہ محسوس کرنے والے کیمیکلز آپ کو جسمانی اور جذباتی درد دونوں کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ مجموعی طور پر، آپ کے رونے کے بعد آپ کو سکون کا احساس ہو سکتا ہے۔
● آپ کے موڈ کو بہتر بناتا ہے
اگر ہم آپ کو بتائیں کہ رونا آپ کے موڈ کو بہتر بنانے کا ایک یقینی طریقہ ہے؟ یقیناً، جب آپ وہ آنسو بہا رہے ہوں تو نہیں، بلکہ بعد میں۔ بہت سے لوگ نہیں جانتے کہ جب آپ روتے ہیں تو آپ ٹھنڈی ہوا کی تیز سانسیں لیتے ہیں۔ جب آپ ٹھنڈی ہوا میں سانس لیتے ہیں، تو یہ آپ کے دماغ کے درجہ حرارت کو کنٹرول کر سکتا ہے اور تناؤ کی سطح کو کم کر سکتا ہے۔
● جذباتی توازن بحال کرتا ہے۔
ہم میں سے اکثر کا خیال ہے کہ جب کچھ صحیح نہیں ہوتا ہے تو ہم روتے ہیں۔ لیکن یہ سچ نہیں ہے – رونا کئی جذبات کا ردعمل ہو سکتا ہے۔ ییل یونیورسٹی کے محققین کا خیال ہے کہ رونا جذباتی توازن بحال کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔ یہ آپ کے جسم کا بعض جذبات پر کارروائی کرنے کا قدرتی طریقہ بھی ہے، جس کو سنبھالنا مشکل ہو سکتا ہے۔
آخری لفظ
اگرچہ زیادہ تر وقت رونا ایک مثبت ورزش ہوتی ہے، لیکن اگر یہ اکثر ہوتا ہے تو جاننا ضروری ہے۔ اگر آپ خود کو ٹوپی کے قطرے پر روتے ہوئے پاتے ہیں، تو ایک مسئلہ ہے۔ اداسی اور عدم دلچسپی کے جذبات کا سامنا، دو ہفتوں کے عرصے میں، ڈپریشن یا کسی اور ذہنی صحت کی خرابی کا اشارہ دے سکتا ہے۔
اگر یہ آپ ہیں تو جلد از جلد ایکشن لیں اور آپ اچھے ہوں گے!

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں