Virth Kholi E1645218092809

وراٹ کوہلی کے لیے بے حد خاص رہا سال 2023 ، سچن کے سامنے ان کا 50 سنچریوں کا ریکارڈ ٹوٹ گیا

طویل عرصے کے بعد کرکٹ میں پورا سال وراٹ کوہلی کے لیے شاندار رہا۔ سال 2023 میں اس کھلاڑی نے کچھ ایسے ریکارڈ بنائے ہیں، جن تک پہنچنا دوسرے بلے بازوں کے لیے آسان نہیں ہوگا۔ وراٹ کوہلی نے رواں سال ون ڈے کرکٹ میں اپنی 50ویں سنچری بنائی۔ آج تک کوئی کھلاڑی اس فارمیٹ میں سنچریوں کے اس ہندسے تک نہیں پہنچ سکا۔
ایک طویل عرصے تک سچن تندولکر ون ڈے میں سب سے زیادہ سنچریاں (49) بنانے والے کھلاڑی تھے لیکن اس بار وراٹ کوہلی نے ان کے سامنے ان کا ریکارڈ توڑ دیا۔ وراٹ کوہلی نے اس سال ورلڈ کپ کے 11 میچوں میں 95.62 کی اوسط سے 765 رنز بنائے۔ آج تک ہونے والے تمام ورلڈ کپ میں کوئی بلے باز 700 کا ہندسہ بھی عبور نہیں کر سکا۔ ایسے میں وراٹ کوہلی نے اس معاملے میں ایسا ریکارڈ بنا لیا ہے جو دوسرے بلے بازوں کی پہنچ سے بہت دور لگتا ہے۔
اس سال تک وراٹ کوہلی ون ڈے کرکٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے کے معاملے میں ٹاپ 5 کی فہرست سے باہر تھے۔ لیکن اس سال انہوں نے جس طرح سے اپنے بلے سے کمال دکھایا ہے اس سے وہ اب ون ڈے میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے تیسرے کھلاڑی بن گئے ہیں۔ اس فہرست میں انہوں نے سابق کھلاڑیوں رکی پونٹنگ، سنتھ جے سوریا اور مہیلا جے وردھنے کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔
اس سال ون ڈے میں 1377 رنز بنائے
وراٹ کوہلی نے اس سال 27 ون ڈے میچ کھیلے۔ یہاں انہوں نے 72.47 کی مضبوط بیٹنگ اوسط اور 99 کے اسٹرائیک ریٹ کے ساتھ 1377 رنز بنائے۔ اس دوران انہوں نے 6 سنچریاں اسکور کیں۔ اس سال انہوں نے اپنے کیرئیر کا سب سے زیادہ اسکور کرنے کا سابقہ ​​ریکارڈ بھی توڑ دیا۔ وراٹ نے اس سال 166 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی تھی۔ اس سے قبل ان کا سب سے زیادہ سکور 160 رنز تھا۔
ٹیسٹ میں بھی اچھی بلے بازی کی لیکن ٹی ٹوئنٹی میں نظر نہیں آئی
ٹیسٹ کرکٹ میں بھی وراٹ کوہلی نے بلے کو کافی سوئنگ کیا۔ انہوں نے اس سال 7 ٹیسٹ میچ کھیلے اور 55.70 کی بیٹنگ اوسط سے 557 رنز بنائے۔ اس دوران انہوں نے دو سنچریاں بھی مکمل کیں۔ انہوں نے ٹیسٹ کرکٹ میں کل 8676 رنز بنائے ہیں۔ وراٹ کوہلی کوہلی نے اس سال ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں ایک بار بھی شرکت نہیں کی۔ ان کے لیے، ٹی 20 انٹرنیشنل میں ڈیبیو کے بعد یہ پہلا سال تھا، جب انھوں نے ایک بھی ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میچ نہیں کھیلا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں