Download

لیفٹیننٹ گورنرنے این آئی ٹی سرینگر میں لڑکیوں کے نئے ہوسٹل کا افتتاح کیا

سرینگر// لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے سرینگر کے نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (این آئی ٹی) میں نئے گرلز ہاسٹل کا افتتاح کیا۔

لیفٹیننٹ گورنر نے اس موقع پر این آئی ٹی انتظامیہ، فیکلٹی ممبران اور طلباء کو مبارکباد دی۔انہوں نے کہا، “یہ سہولت ہماری بیٹیوں کے لیے وقف ہے جو سائنس، ٹیکنالوجی، انجینئرنگ اور ریاضی میں رکاوٹوں کو توڑ رہی ہیں

۔لیفٹیننٹ گورنر نے صنعت کے تقاضوں کو پورا کرنے کے لیے خصوصی افرادی قوت تیار کرنے پر زور دیا جو مقامی چیلنجوں کو حل کرنے کے قابل بھی ہوں۔این آئی ٹی جیسے اداروں کی سب سے بڑی ذمہ داری آج نئی نسل کی اختراعات پیدا کرنا ہے۔

ہمیں امرت کال میں اختراع پر مبنی معیشت کو فروغ دینے پر توجہ مرکوز کرنی چاہئے تاکہ ملک میں اختراعی ماحولیاتی نظام کو مضبوط کیا جا سکے۔لیفٹیننٹ گورنر نے فیکلٹی ممبران پر زور دیا کہ وہ طلباء کے مستقبل پر مبنی صلاحیتوں کی تعمیر اور تعلیمی اداروں اور صنعتوں کے درمیان ہم آہنگی کو مضبوط بنانے کے لیے سازگار ماحول پیدا کریں

۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے باصلاحیت نوجوانوں کو متنوع شعبوں میں فراہم کیے جانے والے نئے مواقع کے ساتھ، ہم مستقبل میں عالمی علمی معیشت پر صحیح معنوں میں غلبہ حاصل کر سکتے ہیں۔آج جس جدید ترین ہاسٹل کا افتتاح کیا گیا وہ کیمپس میں طالبات کو رہائشی سہولیات فراہم کرنے کی جانب ایک بڑا قدم ہے۔

اس سے پہلے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا نے آج سری نگر کے پرتاپ پارک میں ‘ بلیدان ستمب’ کے تعمیراتی کام کا سائٹ پر معائنہ کیا۔لیفٹیننٹ گورنر نے اس باوقار پروجیکٹ کی بروقت تکمیل پر زور دیا۔بلیدان ستمب کا سنگ بنیاد عزت مآب مرکزی وزیر داخلہ اور تعاون امیت شاہ نے گزشتہ سال جون کے مہینے میں سری نگر کے دورے کے دوران رکھا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں