A1dac926 C65e 4926 9fff 949b02b6af68

عالمی یوم خواتین : پلوامہ میں تقریب ، مقررین نے قوم کی تعمیر میں صنف نازک کے رول پر روشنی ڈالی

پلوامہ // ٹی آئی نیوز

عالمی یوم خواتین کے موقعہ پر محکمہ سماجی بہبود پلوامہ نے ضلعی انتظامیہ کے تعاون سے سرکٹ ہاو¿س پلوامہ میں ایک تقریب کا اہتمام کیا ۔ تقریب کی صدارت سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس پی ڈی نتیا نے بطور مہمان خصوصی کی اور اسسٹنٹ کمشنر ریونیو شہباز احمد نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔

اس موقع پر ڈاکٹر یاسمین فاروق پرنسپل گورئمنٹ ڈگری کالج برائے خواتین پلوامہ، پرنسپل ڈگری کالج راجپورہ پروفیسر غزالہ گیاز، پرنسپل جی ڈی سی اونتی پورہ پروفیسر زاہدہ پروین، پرنسپل جی ڈی سی پامپور پروفیسر ڈاکٹر ہدا ، مشن پوشن پلوامہ کے سپروائزرز، محکمہ صحت کے کارکنان، اے ایف پی کے کارکنان نے شرکت کی۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ایس ایس پی پلوامہ پی ڈی نیتا اور اسسٹنٹ کمشنر ریونیو نے قوم کی تعمیر میں خواتین کے کردار پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے خواتین کے حقوق پر بھی روشنی ڈالی اور مرکزی طور پر اسپانسر شدہ خواتین کی مرکزی فلاحی اسکیموں پر تبادلہ خیال کیا جن کا مقصد خواتین کو خود کفیل بنانے کے لیے ہاتھ پکڑنا فراہم کرنا ہے اور خواتین پر زور دیا کہ وہ ان اسکیموں سے استفادہ کریں۔ انہوں نے خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے ضلعی انتظامیہ کی جانب سے کیے گئے مختلف اقدامات پر بھی روشنی ڈالی۔

تقریب میں ضلع سوشل ویلفیر آفیسر اظہر امین نے نچلی سطح پر ان اسکیموں کے بارے میں بیداری پیدا کرنے میں سماجی بہبود کے کردار پر روشنی ڈالی تاکہ ان اسکیموں سے زیادہ خواتین کو بااختیار بنایا جاسکے۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ معاشی طور پر خود مختار خواتین خواتین کو بااختیار بنانے کی طرف پہلا بڑا قدم ہے اور خواتین پر زور دیا کہ وہ اپنی آمدنی پیدا کرنے والے یونٹ کے قیام کے مقصد سے اسکیموں سے فائدہ اٹھائیں۔

دریں اثناءمختلف شعبوں میں مثالی خدمات سرانجام دینے والی خواتین افسران کو خراج تحسین اور اعزاز دینے کے لیے ایک پروقار تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ اس موقع پر کامیابی حاصل کرنے والی خواتین کی اچھی خاصی تعداد کو یادگاری نشانات اور تعریفی اسناد دی گئیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں