170896128

دشمن کے آلہ کاروں نے دہشت گردی سے ایران کی ہمسایہ پالیسی کو نشانہ بنایا ہے، ایران کے وزیر خارجہ

ایران// ایران کے خارجہ تعلقات کی تاریخ میں ملٹی لیٹرلزم کی 7 ویں کانفرنس میں ایران کے وزیر خارجہ نے علاقائی سلامتی اور ہمسایہ ممالک کے ساتھ قریبی تعلقات کی اہمیت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ آج دشمن دہشت گردی کے ذریعے ہمسائیگی کی پالیسی کو تباہ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

امیر عبداللہیان نے تہران میں منعقدہ ملٹی لیٹرلزم کی 7ویں کانفرنس میں اپنے خطاب میں خطے کے ممالک کے ساتھ برادرانہ تعلقات کو مضبوط بنانے پر تاکید کرتے ہوئے کہا کہ ہمسائیگی کی پالیسی پر ہماری خصوصی توجہ ہے، علاقے کا امن و سلامتی اچھی ہمسایہ پالیسی میں مضمر ہے اور ہم دشمنوں کو خطے میں دوستی، امن اور سلامتی کو کبھی نشانہ بنانے کی اجازت نہیں دیں گے۔

ایران کے وزیر خارجہ نے ایران کے پڑوسی ممالک کے بعض علاقوں میں دہشت گرد گروہوں کی نقل و حرکت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ گزشتہ دنوں ہم نے عراقی کردستان کے علاقے اور دوست اور برادر ملک پاکستان کے صوبہ بلوچستان کے علاقوں میں دہشت گردانہ نقل و حرکت دیکھی۔ ایران کی سلامتی، سرحدوں کی حفاظت اور علاقائی سلامتی کے تحفظ کے لیے، پاکستان کے بلوچستان اور عراق کے کردستان کے علاقے میں جو کچھ ہوا، اس کے مشترکہ سیاسی حل پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، ہم نے ان ممالک کے حکام کے ساتھ تعمیری بات چیت کی۔

ایران کے خارجہ تعلقات کی تاریخ میں ملٹی لیٹرلزم کی 7 ویں کانفرنس میں ایران کے وزیر خارجہ نے علاقائی سلامتی اور ہمسایہ ممالک کے ساتھ قریبی تعلقات کی اہمیت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ آج دشمن دہشت گردی کے ذریعے اچھی ہمسائیگی پالیسی کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں